Jak se stát naším klientem?

Komunikace s námi je rychlá a jednoduchá. Rozhodně nejsme příznivci byrokracie..

Získání souhlasu s umístěním sídla firmy

    • Prostřednictvím telefonu nebo emailu si domluvíme přesný rozsah a detaily požadovaných služeb a způsob realizace (osobní setkání či na dálku)
        • Výběr z našich programů
        • Zvolení půlroční, roční či více roční platby
        • Zaslání údajů o společnosti (název, IČ u již existující) a odpovědných osobách za společnost (jednatel, prokurista atd..)
  • Na základě získaných dat vypracujeme návrhy všech potřebných dokumentů a zašleme Vám je emailem ke kontrole.
  • Po odsouhlasení dokumentů si domluvíme termín osobního setkání nebo vše vyřešíme „na dálku“.
  • Osobní schůzka: úhrada faktury, podpisy smluv a předání potřebných dokumentů.